28 Haziran 2014 Cumartesi

2.Tur Maçları Öncesi Tahminlerimiz | Brezilya 2014

Daha önce grup maçları için yaptığımız gibi bu sefer de 2. Tur Maçları için bir tahmin yürütmeye çabaladık. Bu sefer biraz daha gerçekçi olmaya çalıştığımızı söyleyebilirim. Bakalım bu sefer nasıl olacak.

Umut Dülger’in Tahminleri
Brezilya – Şili:  Şili, Hollanda karşısında bekleneni veremedi o yüzden bu eşleşme beni kararsız bırakıyor. Güzel bir maç izleyeceğimiz kesin ve Şili’nin çıkmasını da istiyorum ama mantığım Brezilya’nın turu geçeceğini söylüyor. Zorlanarak da olsa…

Hollanda – Meksika:  Bu maç da güzel bir maç olacaktır. Hollanda’nın en önemli silahı Robben ve eğer onu durdurabilirse Meksik bir şansı olabilir. Ben tahminimi süprizden yana kullanıyorum çünkü Meksika inanarak oynuyor.

Fransa – Nijerya: Nijerya çok kötü bir futbol ile 2.Tur’a geldi. Fransa’yı yenmelerini mucize olarak görüyorum. Favorim Fransa.

Arjantin – İsviçre: Messi’yi izlemek bir keyif ancak gruptaki ilk iki maçındaki gibi oynayacak ise Arjantin elense güzel olur. Gerçi İsviçre’de şansının yardımıyla burada. İkisi de elenebilse keşke diyorum ama bir seçim yapmam gerektiği için Messi faktörü sebebiye Arjantin diyorum. Zaten Messi olmasa Arjantin’de burada olamazdı.

Kolombiya – Uruguay: Vampir Suarez’den eksik çıkmak Uruguay için büyük dezavantaj. İleride Forlan’ın tecrübesini kullanmak isteyebilirler ama eğer adil bir maç yönetilirse Kolombiya turu atlayacaktır. Güzel bir maç olacağını düşünüyorum.

Kosta Rika – Yunanistan: Kosta Rika’nın turu geçmesi dışında bir seçenek beni mutlu etmez. Yunanistan, Nijerya, İsviçre ve Arjantin dörtlüsü içerisinde gerçekten bu turda olmayı haketmeyen takımlardan biri. O yüzden inancım Kosta Rika’nın turu geçeceği yönünde.

Almanya – Cezayir: Cezayir için ekstra bir maç olacak. Herşeylerini ortaya koyacaklardır. Ancak ileride topu tutmak zorundalar. Aksi takdirde fark yemeleri içten bile olmaz. Gönlüm Cezayir dese de favori Almanya.

Belçika – ABD: Bildiğim kadarıyla Altidore yok o yüzden forvetsiz bir Amerika zorlanacaktır. Belçika bence tamamen Eden Hazard’ın performansına bağlı oynuyor. Çok büyük hayal kırıklığı. ABD ve Jermaine Jones kazansın istiyorum. Tahminim bu yönde. 

Serhat Öz’ün Tahminleri
Brezilya – Şili eşleşmesinde Hollanda maçını bir kaza olarak nitelendirdiğim Şili’nin Brezilya’ya güzel bir sürpriz hazırlayacağını düşünüyorum.

Hollanda – Meksika eşleşmesinde ise Hollanda’dan daha iyi futbol oynadığını düşündüğüm Meksika’nın turu geçemeyeceğini düşünüyorum. Hollanda şansının da yardımıyla turu geçecektir.

Fransa – Nijerya eşleşmesinde Fransa’nın Nijerya’yı rahat geçeceğini düşünüyorum. Nijerya 2.Tur’a hakederek bile gelmedi bence. Eski Nijerya’nın kalıntıları bile kalmamış malesef.

2.Tur’u haketmediklerini düşündüğüm iki takım daha; Arjantin ve İsviçre. İsviçre’nin bu turda Arjantini eleyeceğini düşünüyorum.

Kolombiya – Uruguay son 16 maçları içinde en iyi geçecek maçlardan biri gibi duruyor kağıt üzerinde. Uruguay’ın gruplarda zorlandığını düşünürsek Kolombiya’nın daha fazla şansa sahip olduğunu düşünüyorum. Turu geçen Kolombiya olacaktır.

Kosta Rika – Yunanistan; hepimizin kalbini fetheden Kosta Rika’nın tıkanmış futbol anlayışına sahip Yunanistan karşısında şansı yüksek. Yunanistan’ın bir şekilde turnuvalarda yoluna devam edebilme özelliğinin bile bu turda onlara yardımcı olabiliceğini sanmıyorum. Kosta Rika turu geçer.

Cezayir bir çok futbolsever için romantik bir takımdı, çok kişi destekledi ama Almanya karşısında şansı olacağını düşünmüyorum. Sadece mücadele ederek Almanya’yı yenmek çok güç.

Belçika – ABD eşleşmesi bir çok kişi için Belçika’nın kazanacağı bir eşleşme olarak gözüküyor olabilir fakat ben Belçika konusunda hayal kırıklığı yaşadım. Beklediğimiz düzeyde futbol oynadıklarını düşünmüyorum. Daha iyi bir kenar yönetimine sahip ABD turu geçecektir.

Sevgiler,


Umut Dülger & Serhat Öz – Sozyal.co

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder